dimecres, de març 10, 2010

TROBADA INFANTIL A LA SALA D’ESCALADA



El proper dissabte, 20 de març, a les 11 hores organitzada per la SEAM tindrà lloc una trobada de petits escaladors i escaladores "Juguen i escalem" a la sala d’escalada dels Camps Elisis.

En aquesta primera trobada hi haurà xocolata desfeta pels grans i pels petits.

La intenció és fer una trobada al mes per a que els nens i nenes puguin gaudir de la sala, hi haurà un monitor que tot jugant els iniciarà a escalar.

Us esperem.

4 Comentaris:

El dimarts, de març 16, 2010 10:39:00 p. m., Anonymous Anònim ha dit...

Hola sóc l'Aneu, jo sí que hi aniré,ja tinc ganes de passar-meu bé al rocòdrom.

Ens veiem dissabte,

âneu

 
El dijous, de març 18, 2010 10:51:00 a. m., Blogger magda ha dit...

Soc l'Enric Sales. Jo també hi aniré. El que no podrà venir serà el meu germà Martí tot i que està també molt interessat.

Fins dissabte !

 
El dijous, de març 18, 2010 7:37:00 p. m., Anonymous Anònim ha dit...

Hola l'Eric i (l'Alba )Gutierrez també vindran.
Fins dissabte.

Joan

 
El divendres, de març 19, 2010 7:49:00 p. m., Anonymous Anònim ha dit...

Hola soc l'Anna Cristóbal i demà vindré al rocodrom.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Enrere