dilluns, d’octubre 05, 2015

Vilanova de Prades - Cova Calaixos - El Currull (1.023mts)

Diumenge 11 d' octubre

Organitza: Joan e Iolanda   619.72 34 16
Sortida : 10 h.  gasolinera de Magraners.
Durada : 2 h 30 mim.
Desnivell : 200 mts.
Distància: 5.5 km.

La Cova dels Calaixos és un lloc màgic ple de racons amagats. Bonica ruta ideal per famílies, sortirem desde l'església de Vilanova de Prades i borejarem per la dreta la plaça,  anirem tot recte cap amunt, hem de seguir la marca d'una ferradura, seguirem el sender en pujada per roques fins un repla on creuarem pel mig d'unes alzines, sortirem camí ample i arribarem a una cruilla que seguirem tot recte, passarem per un petit congost de roques, i el sector d'escalada de la Cova de les Bigues, arribarem al replà de la serra de la Llena on tot recte trobarem l'accés a les coves de Calaixos. Tornarem a la pista forestal i seguirem el PR a l'esquerra tot plà fins al tomb que deixem la carena. Aquí hem de seguir un punt groc per arribar a la Punta del Currull.

Com que l'excursió és curta aprofitarem per acabar el dia anant a fer escalada deportiva en algun dels sectors .

1 Comentaris:

El dilluns, d’octubre 05, 2015 11:29:00 a. m., Anonymous Anònim ha dit...

Nosaltres ens quedarem a dormir per la zona pel dilluns fer alguna cosa ja sigui un altra ruta o escalar depenent del temps.